Kütahya'da bir okulun düzenlediği etkinlikte yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 25 kişi hastaneye kaldırıldı. Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda gerçekleştirilen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ile tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görülmesi üzerine sağlık ekipleri harekete geçti.
Hastaneye Kaldırılan Katılımcılar
Rahatsızlanan toplam 25 kişi, sağlık ekiplerinin müdahalesinin ardından kontrol ve tedavi amacıyla hastaneye sevk edildi. Bu tür durumlarda hastaneye kaldırılan kişilere genellikle gözlem altında müdahale ediliyor; belirtilerin şiddetine göre sıvı takviyesi ve gerekli tıbbi destek sağlanıyor. Gıda kaynaklı rahatsızlıklarda erken müdahale, olası komplikasyonların önlenmesi açısından önem taşıyor.
İnceleme Başlatıldı
Olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi. Toplu gıda tüketiminin yaşandığı bu tür olaylarda yetkililer, ikram edilen yiyeceklerin hazırlanma ve saklanma koşullarından numune alarak laboratuvar analizleri yapabiliyor. Rahatsızlığın kaynağının net biçimde belirlenmesi, alınacak inceleme sonuçlarına bağlı olarak ortaya konulacak. Yetkililerin, etkinlikte sunulan yemeklerin tedarik ve sunum sürecini ayrıntılı şekilde değerlendirmesi bekleniyor.